Skip to content

En historietime

november 30, 2010

Det er tidlig tirsdagsmorgen. Jeg har vært våken i fire timer allerede og klokken nærmer seg lunsj, men jeg velger likevel å kalle det tidlig. Tidlig nok for skole ihvertfall. Jeg har allerede vært gjennom en prøve, og nå sitter jeg i rom 110 på Danielsen og har historie. Norges frigjørelse og demokratisering, og for øyeblikket embetsmannsstatens fall. Ikke det mest interessant, om jeg kan si det selv. Noen ting må man bare gjennom, og dette er vel en av de tingene.

Jeg vet jeg burde fulgt med, med tanke på at vi har prøve om dette i morgen. Men akkurat nå frister det lite, og jeg lar tankene vandre. Minusgrader, fritimer og kinarestaurant. I går var det akkurat dette som fant sted mellom klokken 12 og 14. I stedet for å sitte på skolen og tørke inn i to timer, tok vi turen bort i marken og inn på kinarestaurant. Helt ok+ å tilbringe to fritimer på kinarestaurant med fire fine jenter.

Godt for hjertet, rett og slett.

One Comment leave one →
  1. november 30, 2010 5:38 pm

    naaam! sykt morsomt bilde av elise. haha.

Legg igjen en kommentar

