Skip to content

FAME!

november 26, 2009

I skrivende øyeblikk sitter jeg på min favoritt-blogge-plass. Altså det stedet hvor jeg blogger som oftest, og hvor jeg blogger best. Det er et sted hvor det er stille rundt meg og jeg kan fokusere på bloggen alene. Jeg snakker selvfølgelig om sengen min. Den er verdens beste.

Og jeg sitter her med et smil om munnen. For jeg har hatt en kjempebra dag, til tross for stilskriving i norsken. Det kunne jeg godt vært foruten. Men resten av dagen gikk som smurt, og jeg koste meg. Dette kan jeg takke crewet på Fame og mine gode venner for. Vi var nemlig så heldig at vi fikk ta bilder på Fame gratis, takket være Rebekka og Fame sine konkurranser. Og det var utrolig kjekt. Vi fikk verdens morsomste fotograf, og jeg lo så tårene trilte. Maskaraen fikk jammen meg gjennomgå, og forhåpentligvis er det et par bra bilder på kameraet.  Om ikke, var det verdt turen uansett. Det var uten tvil en finfin opplevelse.

Etter fotoshooten tok noen av oss turen bort på Galleriet, hvor vi snakket, lo og koste oss. Tiden går alt for fort i godt selskap, og plutselig måtte alle gå til bussen. Men tusen takk for en fin dag Marielle, Rebekka, Elise, Synne, Kristi Jane og Marte!  I love you.

Søtingene mine.

– Ruth

3 kommentarer leave one →
  1. november 26, 2009 11:13 pm

    This was soooo fun 😀 I love you all

  2. november 26, 2009 11:17 pm

    Ju arh verhy velcom forh tha thurh. honey ❤

    Vær sexy, klå på hverandre, finn en rumpeball

  3. november 29, 2009 7:00 pm

    Konge! 🙂 Vi har gått glipp av noe skjønner jeg! 😛

Legg igjen en kommentar

